Positionering en strategische doelen De Kralingsche School
De Kralingsche School in Rotterdam is op initiatief van ouders gesticht in 1912. Een rustige buurtschool met in totaal 220 kinderen. Als onderdeel van de ontwikkeling van haar schoolplan is FamilyFactor gevraagd De Kralingsche School te begeleiden met haar positionering en handvatten te bieden voor implementatie van haar strategische doelen.
Aanpak FamilyFactor
In onze aanpak staan de FamilyFactor WaardenWerelden© en co-creatie centraal. Deze aanpak staat garant voor draagvlak, verbindende en betekenisvolle waarden als basis van de positionering én als richtinggevende basis voor implementatie van strategische doelen.
WereldKidz: WereldKidz-Koers 2023-2027
BLICK op onderwijs: Boeiend leren voor nu en de toekomst
OBS De Voorsprong: Schoolprofiel, studiedagen en PR
Volant waardenvol onderwijs: Positionering; essentie en kernwaarden
De Kralingsche school: Positionering en strategische doelen