FamilyFactor beschikt over unieke en jarenlang opgebouwde kennis, doelgroepmodellen en inzichten over kinderen, jongeren, ouders, families en onderwijs. We bieden een brede blik op maatschappelijke ontwikkelingen en behoeften van de doelgroep. We inspireren onze opdrachtgevers met trendpresentaties, creatieve werkvormen en cases. Ons WaardenWerelden-model staat centraal in onze aanpak om te komen tot verbindende waarden tussen kinderen, jongeren, ouders, families en de organisatie waarvoor we werken.
Unieke doelgroepinzichten
FamilyFactor beschikt over jarenlang opgebouwde kennis en unieke doelgroepinzichten. Door te werken met een brede scope aan opdrachtgevers in een diversiteit aan branches, worden onze doelgroepkennis, doelgroepinzichten en zicht op trends en ontwikkelingen dagelijks verrijkt. Wij werken zowel voor het onderwijs in opdracht van schoolbestuurders of schoolleiders, voor goede doelenorganisaties als voor mvo-doelstellingen van bedrijven.
Unieke doelgroepmodellen
FamilyFactor heeft een aantal unieke doelgroepmodellen ontwikkeld. Deze bieden een helder denkkader voor strategische keuzes maken, positionering, propositie-ontwikkeling en communicatie met impact. Enkele voorbeelden:
Trendpresentaties
Inspiratie in de vorm van trendpresentaties met cases en interactieve oefeningen vormt vaak onderdeel van onze co-creatie sessies. We hebben veel basisinformatie, we maken de presentaties altijd op maat voor jouw vraagstuk en branche. Een aantal onderwerpen:
De FamilyFactor WaardenWerelden staan centraal in onze aanpak. Dit model bevat waarden en trends die van betekenis zijn voor kinderen, jongeren, ouders, families, onderwijs en de maatschappij van nu en de toekomst. Lees meer...