Header image

Unieke doelgroepinzichten en de FamilyFactor WaardenWerelden©

FamilyFactor beschikt over unieke en jarenlang opgebouwde kennis, doelgroepmodellen en inzichten over kinderen, jongeren, ouders, families en onderwijs. We bieden een brede blik op maatschappelijke ontwikkelingen en behoeften van de doelgroep. We inspireren onze opdrachtgevers met trendpresentaties, creatieve werkvormen en cases. Ons WaardenWerelden-model staat centraal in onze aanpak om te komen tot verbindende waarden tussen kinderen, jongeren, ouders, families en de organisatie waarvoor we werken.


Direct contact
'Doelgroep experts Krista en Maartje bieden een helder en duidelijk strategisch denkkader en prikkelen eigen inbreng en creativiteit door de talloze voorbeelden en cases waarover ze beschikken!'
- Marielle Vonk, Marketing Manager FrieslandCampina -

Unieke doelgroepinzichten, doelgroepmodellen en trendpresentaties

Unieke doelgroepinzichten

FamilyFactor beschikt over jarenlang opgebouwde kennis en unieke doelgroepinzichten. Door te werken met een brede scope aan opdrachtgevers in een diversiteit aan branches, worden onze doelgroepkennis, doelgroepinzichten en zicht op trends en ontwikkelingen dagelijks verrijkt. Wij werken zowel voor het onderwijs in opdracht van schoolbestuurders of schoolleiders, voor goede doelenorganisaties als voor mvo-doelstellingen van bedrijven.

 

Unieke doelgroepmodellen

FamilyFactor heeft een aantal unieke doelgroepmodellen ontwikkeld. Deze bieden een helder denkkader voor strategische keuzes maken, positionering, propositie-ontwikkeling en communicatie met impact. Enkele voorbeelden:

  • FamilyFactor WaardenWerelden met waarden en trends die van betekenis zijn voor kinderen, jongeren, ouders, families, onderwijs en de maatschappij van nu en de toekomst. 
  • De Tafel van 3: ontwikkelingsfasen van kinderen en jongeren tot en met 24 jaar
  • Ontwikkelingsmatrix: kinderen en jongeren
  • Oudertypen: opvoedkundige waarden

 

Trendpresentaties

Inspiratie in de vorm van trendpresentaties met cases en interactieve oefeningen vormt vaak onderdeel van onze co-creatie sessies. We hebben veel basisinformatie, we maken de presentaties altijd op maat voor jouw vraagstuk en branche. Een aantal onderwerpen:

  • Waardengedreven strategie, positionering, propositie-ontwikkeling en communicatie
  • Kinderen, jongeren en ouders als communicatiedoelgroep
  • Ontwikkeling van kinderen, jongeren en ouders als doelgroep
  • Maatschappelijke trends en de doelgroep kinderen, jongeren, ouders
  • Co-creatie met kinderen, jongeren, ouders en families
  • Generatie Z: the power of purpose & partnerships
  • Trendpresentaties, zoals: jouw doelgroep en gezond opgroeien, bewegen, natuur & milieu, digitalisering, SDG's

FamilyFactor WaardenWerelden©

De FamilyFactor WaardenWerelden staan centraal in onze aanpak. Dit model bevat waarden en trends die van betekenis zijn voor kinderen, jongeren, ouders, families, onderwijs en de maatschappij van nu en de toekomst. Lees meer...