Wil je als organisatie de doelgroep kinderen of jongeren bereiken? Heb je een maatschappelijk onderwerp dat je effectief wilt overbrengen binnen een educatieve omgeving?
Wij helpen jou als organisatie om via het scholenkanaal kinderen en jongeren te bereiken. We vertalen jouw doelstellingen naar een educatieve propositie en centrale boodschap met optimale educatieve waarde. Het lesmateriaal dat wij ontwikkelen is laagdrempelig in gebruik, sluit aan op de kerndoelen en behoeften van het onderwijs en is aantrekkelijk voor leerkrachten en docenten om in te zetten. Daarnaast zorgen wij desgewenst voor een communicatieplan en -inzet op maat voor optimaal bereik.
We werken voor zowel het basisonderwijs als het voortgezet onderwijs. We ontwikkelen digitale lespakketten, al dan niet in combinatie met fysieke materialen, games en apps, gastlessen en impactvolle scholenacties.
Onze aanpak bestaat uit een efficiënt proces dat leidt naar concreet resultaat. In de volgende 6 stappen doorlopen we het proces:
Stap 1: Jouw positieve impact.
De positieve impact en doelstellingen van jouw organisatie gecombineerd met actuele trends en ontwikkelingen vanuit het onderwijs vormen het uitgangspunt van het educatief concept.
Stap 2: Educatief concept
Met onze unieke Family Factor WaardenWerelden© komen we tot een heldere positionering en invulling van het concept met hoge educatieve waarde dat aansluit bij alle doelgroepen.
Stap 3: Co-creatie
In co-creatie met de doelgroep gaan we samen het educatief concept verrijken, verdiepen en optimaliseren. Zo zorgen we voor een optimale educatieve waarde en aantrekkelijkheid van het lesprogramma, lespakket of lesmateriaal.
Stap 4: Lesmateriaal
De resultaten werken we uit in lesmateriaal dat aan alle gestelde doelstellingen, behoeften en wensen van jouw organisatie en de scholen voldoet.
Stap 5: Communicatieplan
Om een optimaal bereik te realiseren, werken we een communicatieplan op maat uit.
Stap 6: Communicatie-inzet
We voeren het communicatieplan uit door middel van inkoop van effectieve kanalen en de productie van communicatiemiddelen met impact.