Resultaat: Insights Pathé bioscoopbeleving kinderen en ouders
Insights over de optimale bioscoopbeleving voor kinderen en ouders: voorbeleving, tijdens, nabeleving.
Verrijking en verdieping van de kennis van Pathé over de doelgroep kinderen (4-12 jaar) en hun ouders, als basis voor communicatie en propositie-ontwikkeling.
We hebben co-creatie met ouders en kinderen, onder leiding van FamilyFactor, ervaren als dé manier om hele waardevolle en ook verrassende informatie te ontvangen van ouders en kinderen, in korte tijd.
- Kirsten Berendsen, productmanager Pathé -
FamilyFactor aanpak
Werksessie 'Familiekader Pathé' met o.a.: oudertype in relatie tot bioscoopbezoek Pathé, kerndoelgroep kinderen en doelgroepfocus voor Pathé. Familie WaardenWerelden Pathé en kernwaarden, characterdocument met betrekking tot 'Charlie de haan'
Familiekader als basis voor de creatieve briefing.
Co-creatie met medewerkers Pathé, kinderen en ouders met het oog op optimale bioscoopbeleving en familieproposities.