Op het 25e Congres Trends in kids, jongeren en familiemarketing, blikt Maartje van Osch terug op dit vakgebied met de plenaire trendpresentatie: 'Van Pester Power tot EmPowerment'. Kids, Jongeren en Familiemarketing: toen, nu en visie op de toekomst van dit vakgebied. Zelf is zij al 25 jaar bij dit Congres betrokken: voorheen als directeur-oprichter van KidWise, nu als directeur-oprichter van FamilyFactor.
Andere cases waarbij FamilyFactor is betrokken:
- Bootcamp: Met de trein gaat een wereld voor ze open Van NS familie-strategie tot 80.000 gratis reizende kids Claudia Zwitser-Kuijpers Communicatiemanager a.i. consumenten, NS
- Round table session: Campina Actieve Dag Hoe Campina inspeelt op de relevantie van melk voor families van nu! Bianca Faaij, sr. Brandmanager Milk & Butter Milk @ FrieslandCampina Krista Kleinveld, directeur FamilyFactor
- Round table session: Voetbal International Kids Hoe zet je naast een mannenmerk een kidsmerk neer? Emile Op de Coul, manager VI Kids, Voetbal International Kids
Lees meer...